Интелигентното зареждане – симбиоза между електромобилите и мрежата
Все повече компании за комунални услуги и оператори на зарядни станции възприемат идеята за балансиране на мрежата чрез батериите на електрическите коли
15:44 | 05.03.22 г. 9Снимка: Jason Alden/Bloomberg
-
Израел: Условията за мир все още включват унищожаването на „Хамас“
-
КЕВР утвърди с 8% по-висока цена на природния газ през юни
-
Тежкото време през лятото може да се окаже най-големият риск за световната икономика
-
След промяната в скоростта: Неуспешните сетълменти на Wall Street се увеличават
-
Ark Investment на Кати Ууд се отказа от пускането на спот етер ETF
-
Светът се нуждае от нова финансова архитектура
-
Украинските ракети "Нептун" вече са готови за далекобойни мисии
-
В слънчев ден соларните панели у нас компенсират затворения ядрен блок
-
Зеленски: В Европа няма толкова ракети за Patriot, колкото авиобомби хвърля Русия
-
Съдебен иск показа, че Мъск е скрил колко е делът му Tesla
-
Необичайно високите температури в Азия нагорещяват пазара на втечнен газ
-
Възможно ли е Европа да отстъпи от реторика за електромобилите
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
След промяната в скоростта: Неуспешните сетълменти на Wall Street се увеличават
-
Ark Investment на Кати Ууд се отказа от пускането на спот етер ETF
-
Светът се нуждае от нова финансова архитектура
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
Обявените обратни изкупувания на Wall Street удариха 201 млрд. долара – рекорд за май
-
Независимият Кенеди-младши очаква присъдата на Тръмп да помогне за преизбирането му
преди 2 години Създава се насила проблем, където го няма - при леките автомобили - и се почва едно чудене какви безумни въртели да се измислят, за да може поне малко да се намали или заобиколи проблема... А конете не стават, вече всяко дете знае, че когато конете и кравите пръцкат, ледовете се топят и тюленчетата измират. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години В дома на бъдещето няма да има нужда от много електричество - ще има само по една крушка(да свети вечер 3-4 часа) телевизор(работи по 1 час дневно) и компютър(работи по 2 часа седмично). В новия електрически грид на бъдещето ще има по-малко мощност отколкото преди век. Спокойно домът на бъдещето ще е построен от екологични материали, в него няма да има бетон, тухли или керемиди - той ще е 100% въглеродно неутрален направен от кал и слама. За какво интелигентно зареждане говорите то няма да има енергия да си заредите телефон или четка за зъби та камо ли цяла кола. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Защо се вързваш на глупости, това с панели на покрива е обсъждано във форума за електричките- за цял ден ще заредиш за 200м. Търси мненията на матеев- той ги обясняваше отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Аз мисля, че конските впрягове за много по-добра алтернатива от електрическите коли. Конете могат да се ползват за 12-15 години, докато батериите на електричката трябва подмяна на всеки 2-3 години. Освен това конете нямат нужда от зареждане имат по-голям обхват от електричките и подобна мощност. По-добре да се построят обори и места за почивка за тях вместо зарядни станции за електричките както и соларни панели и вятърни перки. Конят може да работи и когато няма слънце и вятър за разлика от електричката. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Хмм, а защо не я зареждаш докато си в офиса, така и така седи на паркинга? Естествено, трябва да има и достатъчно зарядни на тоя паркинг, а и разликата дневна/нощна може да откаже човек... ОБАЧЕ, една холандска компания пуска тази година соларна електричка, т.е. колата се зарежда от слънцето, докато си седи на паркинга /стига да има слънце де/. Тогава може да ти излезе даже на оферта да връщаш ток в мрежата. Но, както писа v_tin, батериите имат лимит на зарядни цикли - или трябва да ги направят лесно заменяеми и стойността им да падне, или трябва да приложат алтернативна технология за батериите /напр. тази на Тойота?/. Разгледай колата, не изглежда зле https://lightyear.one/lightyear-one отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Литиево-йонните батерии се саморазреждат, нуждаят се от много време за зареждане и много бързо губят своите качества след няколко години 2-3 години употреба и трябва да се купуват нови. Смартфоните имат същия проблем включително и iPhone. На хартия електричката може да мине 200-300 километра, но след няколко месеца или най-много година употреба нейният обхват пада до 20-30 км на зареждане. Освен това 2-3 месеца в годината през зимата тя не може да се използва. Електрификацията няма бъдеще, трябва да се търсят други алтернативни горива. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Не искам да се заяждам, но нали тази батерия има определени цикли и ще се скапе доста по бързо отколкото е предвидено. След това кой ще плаща за батерията отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години То имало и по-хубаво - "двупосочно зареждане, или vehicle-to-grid, при което милиони шофьори на електромобили ще могат да връщат електричество към мрежата в пиковите часове." ихуу, ще "може" дори да си изкараш ако ти е останал ток в батерийката - за да си сигурен че нищо няма? И естествено, "ще може" означава "ще бъде принуден" - освен ако не иска да плаща двойно или петорно. Ммм какво розово, екологично, въглеродно неутрално, адско бъдеще. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 години Тоест, прибирам се от работа включвам играчката да се зарежда, след два -три часа искам да отида някъде - но не мога, понеже играчката интелигентно е решила да се зареди чак в 4 часа през нощта. Какъв интелект, каква практичност. отговор Сигнализирай за неуместен коментар